TYRON Flat Tyre Protection

Videa ke stažení:

 

T2byq9vx.jpg

 

 TYRON MultiBand

Lehká ochrana kol

S konstrukcí TYRON®, si můžete být jisti, že vaše auto máte pod kontrolou a jste mobilní v případě vyfouknutí pneumatiky, a to při jakékoliv rychlosti a na jakémkoliv povrchu

Tyron-multibandjpg.jpg

 

TYRON ®,

ochranné pásy na kola, jsou jednoduchým leč efektivním řešením před nebezpečnými a nepříjemnými průrazy, explozemi a nafouknutím.

Kontrola

Systém TYRON® drží pneumatiku vozidla na místě při řízení, brždění, zatáčení. Tímto je vozidlo snadno kontrolovatelné a udržitelné, při jakékoliv rychlosti, v případě jednoduchého defektu nebo prasknutí pneumatiky.


Bezpečnost

Řešení TYRON® výrazně snižuje riziko úrazů a úmrtí při ztrátě kontroly nad vozidlem po defektu pneumatiky.

Pojízdnost

Poskytuje pohon nebo schopnost dojezdu. Řidič může pokračovat na bezpečné místo, kde může provést výměnu kola.

 

Proč TYRON®?

Vyfoukne-li se  nebo praskne pneumatika, tlak vzduchu již nedokáže udržet plášť na správném místě, takže se stává volně pohyblivým a může snadno sklouznout z kola, nebo hůře, plášť začne tzv. plandat.

Ovládání vozidla řidičem je omezeno a plandavá pneumatika může způsobit vážné poškození vozidla: poškození brzdových destiček, odpružení i poškození karoserie vozidla.

TYRON® je jednoduše připojen na plochu kola poté, co byla namontována pneumatika, a tak podporuje vyfouknuté kolo a brání tak jeho sklouznutí. Stabilita vozu se při řízení, brždění a zatáčení výrazně zvyšuje.

Jakmile se pneumatika postupně vypustí, tlak vzduchu uvnitř klesá a dochází k zahřívání, dokud není dosaženo kritického bodu, kdy již zbývající tlak není dostatečný pro uchycení pneumatiky na správném místě na kole vozidla.

V tomto bodě, zpravidla při zatáčení, kde jsou využívány i další síly, se bude patka pneumatiky pohybovat od jeho sedla proti ráfku kola a uvolňuje tak zbývající vzduch.

Následky prasknutí při vysokých rychlostech mohou být katastrofální, při malém nebo i neznatelném zatáčení může vozidlo rychle vybočit z kurzu a stát se neovladatelným.

B1 twin2.jpg

 

Armáda a vláda

Testováno, schváleno a v současnosti používáno Ministerstvem obrany (VB). Byly vydány NATO Part Numbers. Vozidla vybavena tímto systémem jsou v současnosti používána v severním Irsku, Evropě a ve světě (British Home Office, ministerská a jiná vládní vozidla, policie, armády a jiná bezpečnostní výcviková zřízení).

Policie a ochrana

Používáno ve většině Velké Británie a u mnoha dalších policejních jednotek. Široce používáno policejními speciálními jednotkami (PSU´s), Armed Response Vehicles (ARV´s), Rapid response (RRV's), dopravní policií. Standardně montovány pro RUC v Severním Irsku, rozsáhle pro vězeňská a bankovní vozidla.
Pohotovostní služby a veřejné služby: Montáž povolena pro požární vozidla (nákladní a podpůrná vozidla) a ambulance. Používáno také v minibusech, autobusech.

 

Vozidla 4x4

Prokázán udržitelný pohon a jízdní vlastnosti na všech typech vojenských a dalších off-road vozidel od roku 1979. Schválené jako příslušenství od Rover Group pro Land Rover Defender, Discovery and Range Rover.

 

Výrobci vozidel

Je schváleno nebo přijatelné pro stále rostoucí počet evropských automobilů, dodávek a nákladních automobilů.

Například:

Montáž povoluje: ERF, Volvo, MAN, Iveco, Ford, Land Rover group, Truck, Land Rover, Renault, Vauxhall

Akreditování specialisté na úpravu: Audi, VW, Citroen, Dennis, Fiat, Ford, Jaguar, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Rolls-Royce, Bentley, Volvo

Výrobci pneumatik

Výrobní linka pro montážní linky společnosti: Avon, Nokia, Pirelli a další specialisté na kola a pneumatiky. Distribuční sítě pneumatik jako Goodyear, Hi-Q, Euromaster, ATS a další velcí výrobci kol. V USA byla montáž na kola z lehkých slitin povolena.

Obytné vozy – výrobní linky výrobců vybaveny dle jejich možností. Obecně pro prodejní průmysl doplňků skrze obchod s karavany jako přímá reakce na poptávku veřejnosti.

Pojišťovny

Výrobek je uznáván některými pojišťovnami jako možnost slev na pojistném, v případě, že je namontován.

 

TYRON
ALL TERAIN RUNFLAT R4

Těžká ochrana kol
(TYRON 4x4 & Speciální užití)

Představujeme první neprůstřelný dvou a troj dílný ocelí zesílený systém Runflat
na světě pro všechna terénní vozidla.

ATR je unikátní, flexibilní systém a jeho vlastnosti předčí všechny alternativy jak v trvanlivosti, tak na dojezd.

Každý Runflat systém je navržen s jedinečnými prvky, závislými na požadavcích využití a odolnosti dle zákazníka.


Runflat pneumatiky na silničních vozidlech, dojezd 50km, v rychlosti dle terénu 

Centrální dofukování pneumatik se muže používat se všemi typy ATR
Střet s obrubníkem 50mm v rychlosti 5km/h

Po instalaci je možno systém Runflat taktéž demontovat 

 R4.jpg Comp-r4-wheel.jpg

 

TYRON
ALL TERAIN RUNFLAT ATR

Těžká ochrana kol
(TYRON Vojenské & Speciální užití)

Nedávné experimenty v Nevadě provedené Automotive Test Center (NATC) ukázaly, že vložky Runflat používané v současné době na HMMWV v Iráku vystačí na vzálenost 12km při rychlosti 50km/h, na 1736kg nákladu na kolo.

 Test výkonu

Účelem tohoto uživatelského hodnocení (User Assessment – UA) bylo provést první zhodnocení uživatelské výkonnosti, technických a provozních vlastností, specifikací a schopností Tyron ATR, výborné ho výkonu, dosahu dlouhé vzdálenosti Runflat systému, a stejně tak porovnat toto s běžnými službami Runflat systému, který nabízí Hutchinson. Runflat vyrábí Tyron International Limited.

Popis produktu Runflat.jpg

Jméno:        Tyron ATR

Instalace:    třídílný mezi spojovací, zcela výměnný, zcela opravitelný

Material:     gumový runflat s ocelovou páteří

Poznámka:   špičková výkonnost, dlouhá schopnost dojezdu

 

 

Podmínky uživatelského hodnocení

Ground Mobility NCOIC provedli v červenci 2009 počáteční UA a simulovali tragické paralelní selhání všech čtyř systémů pneumatik. Tohoto bylo dosaženo odstraněním ventilků každé sestavy kola a vypuštěním vzduchu z pneumatik. Kola na vozidla poskytl Tyron a skládali se ze čtyř Goodyear 16,5” Wrangler MT/R (typy pneumatik), čtyř Tyron ATR Runflats (předmontované) a čtyř standardních GMV Hayes-Lemmerz 16,5” kol. Vozidlo bylo řízeno celkem 50km na zpevněných pozemních komunikacích, pozemních komunikacích nižších tříd a polních cestách. 80% cesty bylo uskutečněno na zpevněných komunikacích. Byla snaha o dosažení rychlosti mezi 0-95 km/h a bylo jí dosaženo. Většina jízdy po silnicích byla provedena při rychlosti 30-50km/h se zvyšováním na 95km/h po 15km/h. Rychlost mimo silnice byla mezi 0-50km/h v závislosti na různých druzích terénu.

Na konci UA byly sestavy kol odstraněny v vozidla a pneumatiky a Runflaty byly demontovány. UA byla ukončena, protože systém Runflat překročil nároky na výkon a vznikly obavy, že pneumatiky, které se začaly rozpadat, by mohly poškodit vozidlo. UA nebyl zastaven, kvůli problémům s Runflaty, jejich selháním nebo poškozením GMV.

Poznámky a připomínky

Tyron ATR vyhověl a překročil stanovené požadavky na provedení v současnosti určené pro HMMWV a GMV programy (50km/h / 50km). Kromě toho, systém Tyron ATR vyhovuje nárokům průmyslového provedení požadujícím
80 a 90km/h. Jediné viditelné a nápadné okolnosti byl kouř vycházející z ventilu při jízdě nad 50km/h a také snížení výkonnosti vozidla. Toto snížení výkonu lze přisoudit zploštění pneumatik a jízdě vozidla po Runflatech, snížení bylo charakterizováno ztrátou koní, prokázané sníženou horní cílové rychlosti a zrychlení. Po odstranění pneumatik, mechanici a operátoři prohlédli stav systému Runflat a neidentifikovali jeho žádné znatelné poškození; byli schopni jej velmi snadno rozebrat a znovu složit, bez jakýchkoliv speciálních nástrojů. Runflats byly nasazeny spolu s novými pneumatikami pro další používání.

 

Balistické testy pro 16,5 ATR runflat určené pro Humvee

První test byl proveden bez obutí pneumatik, pěti střelami do boku runflatu  a dvěma střelami do oblasti běhounu z 50 metrů puškou AK47 s použitím střely 7,62mm a puškou M16, střelou 5,56mm.  

Bylo vynaloženo speciální úsilí, aby bylo zasaženo příslušenství a také byl proveden přímý zásah na upínání hlavy, který se odrazil a další zásah do podložky těsnění byl absorbován.

Další tři střely pak snadno prošly skrz gumový systém. Dvě střely do oblasti běhounu kolem upevňovacích prvků byly snadno pohlceny, proto žádný z výstřelů neměl vliv na výkon runflat systému. Stejný test byl proveden na vzdálenost 25 metrů a měl totožné výsledky. Celkem byl runflat zasažen 35 krát bez žádného výsledku.

Ballistics1.jpg Ballistics2.jpg Ballistics3.jpg

Závěrem

Bez další zvýšené ochrany pneumatiky, při celkem 35 přímých zásazích do runflatu a kolem upevňovacích prvků, byly všechny do jednoho pohlceny. Je tedy jasně prokázáno, že při těžkém balistickém útoku Tyron ATR nemůže být ohrožen, a to ani v případě, že upevňovací prvky jsou opakovaně zasaženy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


CzechEnglishFranceRussian
Proammo